.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقوع سیلاب شدید در مناطق مرکزی استان مازندران
مدیرکل هواشناسی استان مازندران با اشاره به کاهش محسوس دما از امشب، گفت: طی روز آینده وقوع سیلاب شدید در مناطق مرکزی استان مازندران فرا خواهد گرفت.

به گزارش شمال نیوز:نوربخش داداشی  اظهار داشت: چند روز گذشته شاهد هوای گرم در استان بودیم که به بالاترین دما افزایش یافت و دمای مرکز استان نیز 12 درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی افزود: از شب گذشته دمای هوای استان کاهش داشته و دمای امروز استان نسبت به روزهای گذشته با کاهش دما روبه‌رو بوده است که از امشب شاهد بارش پراکنده باران در استان به ویژه در غرب استان خواهیم بود.

داداشی بیان کرد: در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان نیز هوا مه آلود است که شنا و فعالیت‌های دریایی توصیه نمی‌شود.

وی تصریح کرد: هوای استان فردا نیز همین شرایط را دارا است اما از روز دوشنبه تا چهارشنبه با کاهش محسوس دما شاهد بارش باران در سطح وسیع در استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: در ارتفاعات نیز کاهش دما موجب بارش برف خواهد شد که از رانندگان در خواست می‌شود برای تردد در این مسیر وسایل گرمایشی و ایمنی به‌ همراه داشته باشند.

داداشی بیان داشت: بارش باران در این چند روز یکنواخت بوده و همراه با آب گرفتگی معابر خواهد بود اما ساکنان حریم رودخانه‌ها و مسافران مسائل ایمنی را رعایت کنند و اگر بارش‌ها شدید شود با صدور اطلاعیه مردم را آگاه می‌کنیم.

منبع:تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.962 seconds.